tirsdag 23. februar 2010

Pakking?!?!?

det blir viss aldri gjort..!!





















Eg skal lissom flytte ut av denna dyyyyre leiligheta og bort på ein litt mindre og myyyyye billigare leilighet... Eg skal verte ute til 1 mars. Altså på MANDAG! og enda har eg ikkje klart å begynne å pakke ned en gang! hadde fri idag og skulle begynne å pakke. :\\\\ Marius skal på konsert i Bergen i morra... Lynard Skynard konsert ..:P neeedtuuuur :p sååå eg må issom begynne i morra da :P kan pakke småptinga :P baahhh! :) No skal eg faktisk jobbe helt til mandag igjen... Så det blir streess denna helga ivertfall.... skal jobbe på begge jobbane mine og vaske ut leilgheta ... VELDIG lett :P hehe....

Jaja, eg trur eg må hoppe i sengii snart... formiddag i morra pluss 3 til...:)
Eg var litt kort og kjedig på bloggen idag... vart viss mykje klaging..:p var no godt å få det ut! Hahaha!! :)

Håååper alle dere der ute har hatt en fiiin tirsdagsdaag! :D God natt og sov goodt! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar