søndag 21. februar 2010

Åååååååj ??!??

Er viss lenge sida eg har skreve her no ja :\ har vel hatt det veldig travelt :)
Har jobba hver dag faktisk...jobba vel 9 vakter på 7 dager..... skjønnna??? dobbel vakt 2 dager.... heeelt kanon ferdig... men må mann så må mann... Må tjene penga slik at eg kan betale alle mulige rekningane som kryyyyper inn i postkassa mi!! :) NEDTUR! :)

Så eg har faktisk ikkje så mye å skrive enn at eg har jobba.... Eg og Marius var Hos lindis, Dina<3 og steffen igår...:) VI lagde god mat ..:) Det var skikkelig deilig :) Under middagen så begynte vi åprate om når vi 4 reiste til Gran Canaria... Guuud så artig vi hadde det1 :D Det var sååååå braaa... at 4 personer kan faktisk ha de såå artig som vi hadde de er jo faktisk , heeeeelt utrulig! :D Godt å mimre litt :) Jeiii=)

Deilig å ha rolig helt uten alkohol..eg har faktisk drukke mye i de siste så eg tenkte at no må eg nesten ta det rolig ass... blir mye pengebruk når vi drikker hele tida... no må vi spare peng til eg skal i 60 års dag... barnedåpen til Dina... Spa dagen med Lindis... og alt detta skal eg klare å betale på ei lønn.... Lykke til CYndi:P hihihi...:)

Men eg skal heller ta å skrive mer i morra eg... driver å ser på noe sko eg vil ha no så eg kan legge ut bilder i morra viss eg kjøper dei! :D


God natt Bloggfolk! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar