tirsdag 9. februar 2010

jobb jobb jobb :)

Idag hareg nok en gang vert på jobb :) Var ikkje så slitsomt idag men det gikk i ett og da gikk tida fort :) det liiika viii :) Soola bare skinnte inn :) Det er så gooodis atte! :)
har egentlig ikkje gjort på så mye idag... Var innom den andre jobben min på joss :) Fikk litt mer vakter der te helga og neste :) kan ikkje ut eg no siden eg skal jobbe i noen helge framover...:) Men det gjør vel ingenting..Går ikkje glipp av såå myee meen alltid kjekt å gå ut når mine godis venner kjem heim i fra Bergen! :D
Te helga kjem Jasmine og Even! Det lika eeg!!! :D
Ingrid kom idag :D bare stas detta her :)
Skal på kafe med lindis og Dina i morra :D Det blir artig... alltid lika kjekt å se Dina! :D Verdens søtaste baby!!! :D

No har eg og Marius gått...FAKTISK GÅTT opp på narvesen og lånt oss film:) er ikkje langt å gå asså men vi kjøre alltid, Marius er veldig lat :p hihih.... så etter frustrerte fruer blir det filmkveld med min kjææære <3 fri i morra så da kan eg sitte litt lengre oppe idag..Pluss at eg har sove middag i en time, det er bare fantastisk deili :D

I morra skal Marius på øren siden t er onsdag! :D Så han skal på ettermiddag igjen.. lurer på om eg skal opp til min kjære mor,far og bror.. men usikker..er litt deilig å være heime aleine og :) Da kan eg lage godis middag til meg sjøølv, ting som Marius aldri vil ha f.eks :p hehe...:)
No gleda eg meg bare te å se Frustrerte Fruer! Det er såå kjeeeekt!! :D :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar