mandag 8. februar 2010

Mandag :)

Idag tidlig var eg jeggu trøtt! Grudde meg til å gå på jobb fordi eg viiiiste at det skulle bli tungt idag .... Og det var jo de :P stress heeele tida... trur eg satt meg ned i 10 min til sammen på nesten 7 timer! gaad, eg var sliten :)
Stakk på kafeen etter jobb å var med pappa :) Det var koooos :) Så kom Marius og mamma etterpå :)
Marius var forsatt dårlig etter fyllahelga hannes så han var bare sugen på suppe til middag :) hihih... Vi lagde kjøttsuppe som ikkje var så god :P Såå skulle vi lage taco til kvelds :)

Eg måtte sove litt middag rett og slett :) det var deilig, men mann blir ganske trøtt når vi våkna... det er rart....:P
Laga taco etter cæsar og kosa oss :D Det var gooodiiis :D :D :D men fyyy meg som ikkje har trena idag, har vert så sliten.... tar de på onsdasg tenker eg :) da har eg fri :)

No har vi sett Cougar Town og lykkelig skilt :) Det er kjempe kjeeekt :D
eg trur eg tar kvelden om ikkje så lenge, skal nok på formiddag i morra og... Det blir min 7 vakt i strekk... Blir godt med fri onsdag og torsdag :D

Natta folkens :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar