søndag 7. februar 2010

Sliiiiiten!

Jaaa, da var jo det seff noen dager siden eg har skreve her igjen :P eg glømmer at eg har blogg eg ass :P SORRY mette :P eg skal prøve å bli flinkare til detta her :)

Jaja... gjennom denna helga har jo eg hatt arb.helg da :)
Her er da inngangen til jobben min :














På fredag fant vi ut at stebroren til min kjææære asså Morten Skulle komme til Høyanger :D Det er jo kjempe stas..:) Han bur jo faktisk i Australia, så det var utrulig kjekt å se han igjen... over 1 år sida vi såg han sist ...:) Såå da fant vi ut at vi skulle ta oss noen øl siden eg hadde jo ettermiddag på lørdag :) Satt heime å drakk og kooosa oss :) Marius og Morten stakk jo på Pubquiz som er på øren hotell hver fredag :) Så satt eg og ei vennine igjen ( Marit) :) Det var koslig å prate etter gammalt bare oss to :)
Kom flere folk såå stakk vi på øren...:D Det var faktisk masse folk ute å eg kosa meg kjempe masse! :)

Dagen etterpå var ikkje så artig, da måtte eg rydde og vaske :( eg klare ikkje å sitte på sofaen å se på ølflasker ...blææ... det er rett og slett EKKELT! Såå da styrte jo eg på...:) Lagde meg litt tomatsuppe før jobb :) Eg var driit trøtt og sliten , men desverre så måtte eg flytte rompa mi bort på jobb :) de tar meg ca 30 sek bort på jobb :P hehehe....
Det var jeggu en laaang ettermiddag... Kom heim å lagde meg litt mat mens marius og Morten var ute IGJEN :P eg la meg bare siden eg skulle på formiddag på søndag lissom... Var no greit de...var drit trøtt men gikk bra det :)

Såå idag når eg var ferdig på jobb så stakk vi opp til mine svigers å spiste middag :) Det var kjempe deilig :) blei igjen helt til Morten skulle reise heim til sin mor i Årdal :)
Har bare glodd på tv etter de.... men no føler eg virkelig får å legge meg... Eg skal opp tidli i morra på formiddag og... huff, det er jeggu hardt... men men :) eg skal ivertfall prøve å skrive noen par daga i veka, sellom det er bare Mette som følger med på bloggen min :P loohol :)

Natta people! :)

2 kommentarer:

  1. Ser man det ser man det:) Du må jo gi bloggen din te folk så folk kan følge m på den kjære deg:D Å ett par dager i uka er ikkje nok:P Men ett par ganger om dagen er bra:D:D Venter på neste innlegg eg;);)

    SvarSlett
  2. what? par ganga om dagen :p? Det blir nok ikkje aktuelt :P

    SvarSlett