torsdag 18. mars 2010

har komt på plass!

Huuuffa meg, har vel helst ikkje skreve på fleeere daaga, uker??? usikker :p men som sagt på forrige innlegg så skulle jo eg flytte inn i ei ny leilighet :) Og no har eg da endelig gjort det... og får ca 20 min sida fikk eg internett! eg har levd lenge no uten internett, det SUCKS BIG TIME! eg har jo iphone da så eg har vore på faceboook og sånt men ikkje innpå her. Jeggu deilig å skrive på en pc og ikkje tlf :p hihih...
Men eg som ikkje likte denna leiligheten da, har komt seg.. eg har jo pynta her og fått litt ting og tang... men det mangla enda ... men eg lika leiligheta mer og mer..:I)jeeei, og den er jo faktisk mye billigare enn den eg hadde :) vil gjerne bbytte golve som er her da :P det er jo små hål i den lissom :P skal male dørene her inne.. Di er brune :p huff ja, no høres vel leiligheta heelt J**** ut! :P får se om eg tørr å legge ut bilder av den :) hihih....
Men åssen får eg folk til å lese mer på bloggen min da :p ?? Ka skal eg skrive om? Ka skal eg skrive om slik at folk blir interessert?? :P Jaja, eg har Mette eg soooom leser fast på bloggissen min :) hihih....

Eg fikk forresten OFFISIELT invitasjon til dåpen til Dina Victoria!!! :D HO ER SØTAST<3

Håper dere får ein fiiin dag!! :D

1 kommentar: